Новачок побудований на базі існуючого кроссовера X5 але габаритні розміри в порівнянні з попередником трохи зросли по всім напрямкам. Екстер҆ єр моделі X6 має фірмові риси BMW в тому числі і впізнавану радіаторну решітку, яка своїми розмірами може посперичатися навіть з Rolls-Royce. До базового оснащення нового BMW X6 увійшли світлодіодні фари та 19-дюймові легкосплавні колісні диски зі спортивною гумою.
Інтер҆ єр X6 дуже схожий на той що ми вже бачили на новому поколінні звичайного кроссовера X5, але за рахунок персоналізації Ви зможете трохи освіжити салон та придати йому ексклюзивності. Якість матеріалів оздоблення знаходиться на високому рівні, але є деякі невдалі елементи, які трохи псують враження від преміум продукта. Найбільше нарікань викликає віртуальний кокпіт, який має «китайский стиль» та відштовхує від баварського кроссовера консервативних шанувальників. Інформаційно-розважальна система 7.0 iDrive керується з 12,3-дюймового сенсорного монітора або через жести та голосові команди.
Під капотом X6 може бути встановлений один з чотирьох силових агрегатів на вибір. На першому етапі доступні два бензинові та два дизельні мотори. Базовий агрегат встановлюється на версію xdrive 30d та має шість циліндрів, з яких розвиває 265 к.с. З цим двигуном автомобіль прискорюється до першої сотні всього за 6,5 секунд. Наступним в лінійці дизелів йде модифікація M50d у якої встановлено 4-ри турбини, за рахунок чого потужність агрегата дорівнює 400 к.с. а крутний момент цілих 760 Нм. Бензиновий мотор на версії xDrive 40i розвиває 335 к.с., а на флагманській M50i вже 525 к.с. та 750 Нм моменту. В останньому випадку двигун має 8 циліндрів та прискорює авто з 0 до 100 км/год ише за 4,3 секунди. Всі модифікації нового BMW X6 мають систему повного приводу xDrive та 8-ступеневу автоматичну кробку перемикання швидкостей.
В осени, одразу після старту продажів BMW X6 ми протестуємо цей спортивний кроссовер в реальних умовах та порівняємо його з найближчими конкурентами…